23 Aralık 2017 Cumartesi

Evde Makyaj Fırçası Organizeri Yapmak !


 Evde Makyaj Fırçası Organizeri Yapmak ! 

Evinizde kullanmadığınız, kullansanız bile ben bunu feda ederim dediğiniz düz bir bardağınız varsa buyurun efendim :)
(İlham kaynağım Nascita fırça markasının bir fotoğrafıdır.)



İşte olayımız budur arkadaşlar :) Şimdi yapma aşamasına geçelim..
Elimizde olması gereken malzemeler,

Kullanmadığımız bir takma kirpik ve yapıştırıcı. Elinizde kirpik yoksa çok ucuza satılanlardan alabilirsiniz kalitesinin hiç bir önemi yok zaten. Yapıştırıcı olarak da kirpiğin yapıştırıcısını değil uhu gibi kırtasiyelerde satılan sıvı bir yapıştırıcı kullandım.

Bir ten rengi bir kırmızı ruj.(Ruju da istediğiniz dudak renginde seçebilirsiniz ister pembe ister bordo)
Vee en önemlisi şekilsiz düz bir bardak.
Siyah bir kalemle kirpikleri koymak istediğimiz yeri çiziyoruz. Çünkü yapıştırıcı sürdükten sonra sabitlemek kolay olmalı.
Yapıştırıcıyı kulak pamuğu yardımıyla kirpiğe sürüp çizdiğim yerlere yapıştırıyorum.
Ten rengi ojeyle iki nokta yapıp burun çiziyorum.
Vee geldik son rötuşa. İsterseniz kırmızı bir ruju dudağınıza sürüp bardağı öpebilirsiniz :D Şekli çizmeniz için bir yol olur. Ben hayali bir şekilde çizdiğim için dolgun bir dudak oldu :D
Buda son halimiz. Umarım fırçalarım da mutlu olmuşlardır :)
Okuyan güzel gözlerinize teşekkür ederimm :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder