17 Ocak 2018 Çarşamba

Real Techniques Starter Seti Oluşturma !! (AliExpress Fırçalarıyla)

Hepinize yeniden merhabaa :)✋🏻

Bugün faydalı ve birazcık maliyetten kurtaracağını düşündüğüm bir önerim var ☝🏻
Real Techniques Starter setini,aliexpress sitesinden aldığım uygun fiyatlı MSQ markalı fırça setiyle aynısını oluşturdum. 👍🏻 Hemen gösteriyorum 👀



Real Techniques Starter setinin şu an satış fiyatı 50tl ve 70tl arası değişiyor.
Ben Aliexpressten aldığım bu fırçaları 12'li olarak 20tl'ye aldım ve içindeki 5 fırçanın Real Techniques setindeki fırçalarla birebir aynı olduklarını farkettim. Şimdi fırçaları tek tek incelersek..


Deluxe Crease Brush: Adı her ne kadar katlanma bölgesi fırçası olsada göz altı kapatıcı uygulama ve tüm göz kapağına far uygulama gibi daha hoş özellikleri var. 😁



Base Shadow Brush: Bu fırçada Real Techniques her ne kadar biraz daha yassı şekilde dursada işlev olarak aynılar. Birde bu fırça, setinde göz kapağı fırçası olarak geçiyor ama kıllarının uzun ve daha seyrek olmasından dolayı karıştırma fırçası olarak kullanılıyor.

 

Accent Brush: Göz alt kapağına far uygulama, göz pınarlarına highlighter ve istersek dudak fırçası olarak bile kullanılabilir.👍

 

Pixel-Point Eyeliner Brush: Buda setteki en kullanamadığım fırçaydı normalde. Ama yeni aldığım fırça setindeki daha işlevsel bir yapıda olduğu için onu kullanabiliriz diye düşünüyorum.


Brow Brush: Vee kaş fırçası.


Son olarak gelelim bu fırçaya nasıl sahip olabiliceğimize.. 😍
👇👇
👇👇

Linkine giriyoruz ve 1 ay sonra 12 güzel fırçaya sahip oluyoruz 😚

Benden bu kadar okuyan gözlerinize teşekkür ederimm..😊




1 yorum: