16 Kasım 2017 Perşembe

Favori 5 Makyaj Ürünüm (Uygun Fiyatlı)

Merhabaa :)
Bugün kısa ve öz bir yazım olacak. Bu da favori beş makyaj ürünüm. Veee uygun fiyatlı olanlar. :)

Maybelline Rocket Volume Mascara

Bu uzun süredir kullandığım iki rimelden biri. Diğeride çok uzaklardan bir marka değil. :) Aynı markanın Lash Sensational maskarası. İkisine tek kelimeyle aşığım. Ama ikisinden birini tercih edersem bu tabi rocket volume olur. Kirpikleri tek tek ayırıp uzatan ve başka hiç bir ürüne gerek duymadığım bir rimeldir kendileri. Şiddetle alın aldırın. Benim gibi silikon fırçalı rimel kullananların favorisi olur zaten. :)

Pastel Daylong Lipcolor

Bu serinin bütün rujlarına bayılıyorum ama en favorim 27 numara. Nude bir renk ve koyu renk göz yapsam da hiç makyaj yapmadan sadece bunu sürsemde çok hoş bir renk oluyor. Kalıcılığı da harika. Kısacası ben nereye o oraya. 

Maybelline Master Strobing Likit Aydınlatıcı


Cosmetica'nın çarşamba günleri yaptığı 7 üründe %70 indirim kampanyasından 13tl'ye kaptığım mükemmel aydınlatıcım :) Günlük kullanımda istekleri yeterince karşılıyor bence. Her zaman çantamda duran arada çıkarıp pıt pıt sürdüğüm canım ürünüm. Ona 10 puan 10 puan 10 puan :)

Maybelline Anti Age Eraser Eye Kapatıcı


Bu da en bayıla bayıla kullandığım günlük kapatıcım. Yapısı incecik kapatıcılığı ortadan yükseğe harika bir ürün. Sürümü kolay ve kalıcılığı yine ortadan yükseğe doğru gidiyor. Ben rengimden biraz daha açık bir ton kullanıyorum. Çünkü gözaltlarımı daha iyi aydınlatıyor. Bu tonun adı Neutralizer. 

Wet N Wild Comfort Zone


Bu ürünü ikinci alışım. En sevdiğim günlük far paletim. En çok kullandığım renkler baya belli oluyor zaten :)Üstelik indirimde 12tl'ye felan geliyor. Çantaya at çıklarımda yine bu ürün var. Bunuda alalım aldıralım dicem ama belki de almayan kalmamıştır. :)

Vee bir sona daha geldik. Kısa ve öz kullanımı kolay çantaya at çık günlük kullandığım ürünlerimi ayrıntıya girmeden ankatmaya çalıştım umarım başarılı olmuşumdur bir sonraki yazıda görüşmek dileğiylee !! Thank You !!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder